August 2018 Events and a Peek at September

Wednesday, August 1: Quarterly Historicalog is available here! Click on “July” for a .pdf version.

Thursday, August 2: National Coloring Book Day…get Shades of Yesterday, a one-of-a-kind HCHS coloring book, for just $9!  Sale is for August 2 only.  All proceeds benefit the Museum!

Saturday, August 4: First Saturday=Free Admission!  Open 10 a.m. until 3 p.m.

Thursday, August 9: Museum After Hours, topic is Myth or Truth? Doors open at 6:30 p.m., presentation begins at 7 p.m.  Please RSVP at 765-529-4028 or [email protected] or via our Facebook page.

Looking ahead to September…

All month: Bill of Rights exhibit

Saturday, September 1: First Saturday=Free Admission!  Open 10 a.m. until 3 p.m.

Thursday, September 13: Museum After Hours, topic is Masterpiece Quilts.  Doors open at 6:30 p.m., presentation begins at 7 p.m.  RSVP at 765-529-4028 or [email protected]

Saturday, September 15:  Thank You to Henry County Vietnam War Veterans.  1-3 p.m.  Coffee and refreshments.  All veterans invited.

Monday, September 17:  Constitution Day.

Watch here or our Facebook page for updates!